Com puc solucionar les incidències amb les targetes prepagament

VERSIÓ 6 - 28 MAIG 2020

GESTIÓ D'INCIDÈNCIES DE LES TARGETES PREPAGAMENT


 

  1. En cas d’incidència en el funcionament de la targeta, cal que la persona interessada s’adreci directament al número de telèfon d’atenció al client de CaixaBank. En trucar, el codi que us demanaran és el codi de davant de la targeta DE+números
    Telèfon d’atenció al client de CaixaBank: 900 404 090
  2. Recordar que aquestes targetes tenen una limitació de saldo. Van carregades inicialment amb un import de 40,00 € i el 4 d'abril s'han recarregat amb 40€ més, el 18 d'abril amb 36€ més, el 2 de maig amb 36 euros més, el 16 de maig amb 40€ més i 28 de maig amb 80€. Per tant, només poden fer operacions fins a aquesta quantia. Tramitar-ne per un import superior pot comportar un error en el moment del pagament.
  3. L’ús de les targetes és exclusivament per a compres en qualsevol establiment d’alimentació amb terminal TPV.
  4. No cal cap operativa prèvia per activar la targeta estan activades. No tenen cap PIN associat.
  5. Les targetes podran ser recarregades si el període s’allarga, per tant cal que no destrueixin o llencin aquestes targetes fins que no acabi el període de confinament. Cal conservar les targetes.
  6. En cas d’incidència recurrent ens caldrà informació complementària per intentar resoldre aquesta incidència, com: codi de targeta, hora de l’operació i territori on s’està fent ús d’aquesta.
  7. Com puc consultar el saldo: podeu consultar el saldo i els moviments de forma gratuïta en qualsevol caixer de CaixaBank i a través de la web: www.moneytopay.com >Altres gestions de la teva targeta > Consulta de saldo i moviments.
  8. Codis d’error informats fins al moment:
    1. Codi error 104: Error relacionat amb la classificació del comerç. (Sortirà aquest error quan l’establiment no sigui alimentari)
    2. Em demana un PIN: es soluciona apretant la tecla verda per continuar la compra.

La Seu d’Urgell, 28 de maig de 2020