Itinerari 16: Noves de Segre - Argestues - Plaça de Sant Quiri

La ruta comença al centre de la població de Noves de Segre i transcorre en bona part per l’anomenat Camí Vell de les Valls d’Aguilar. Sortim en direcció al poble d’Argestues per la carretera i, passats 1,5 km aproximadament, trobarem a mà esquerra un trencall senyalitzat amb color groc. Cal agafar-lo i seguir el corriol fins arribar a Argestues passant pel mig de rouredes i travessant torrents. Sortint d’Argestues, la propera destinació és el poble de Berén, un nucli elevat des d’on es poden contemplar bones vistes sobre tota la vall. Seguint la senyalització i les marques grogues del Camí Vell de les Valls d’Aguilar arribarem al trencall que porta a l’ermita de Sant Quiri i, a continuació, trobarem un nou trencall a mà esquerra que s’endinsa a un bosc de pi i porta fins a uns camps llaurats per on passa la Ruta vertical de Sant Quiri. En aquest punt caldrà prendre el camí de baixada fins arribar a Noves.

Molt exigent
Noves de Segre
Sortida centre del poble
13,2 km
+1.095 m
4h10

Per a més informació: turisme@alturgell.ddl.net