Accions de promoció i posicionament

1. Accions de promoció i posicionament: estudi de mercat

Dins del projecte, l'acció dins l'eix 6 s'ha realitzat l'actuació d'un estudi de mercat amb l'objectiu de determinar un sistema que ajudi a obtenir un bon rendiment social, econòmic i mediambiental de la nova xarxa de camins. Creant un entorn sostenible i rendible que entre la xarxa de camins i les activitats d'ecoturisme o turisme de natura que es puguin realitzar a partir d'aquests vials lents.

Per assolir-ho les tasques que s'han dut a terme són les següents:

  • S'ha realitzat una investigació dels segments d'usuaris senderistes i ecoturistes dels mercats de proximitat i internacionals, tant els actuals com els futurs que permeti determinar els perfils més interessants per a l'Alt Urgell.
  • S'ha llistat un seguit de recomanacions per a crear o adaptar l'oferta de productes i serveis que encaixin amb els segments seleccionats, a curt i mitjà termini.
  • S'ha dissenyat un sistema de comunicació dels valors del territori de l'Alt Urgell entre els segments de senderistes i ecoturistes més importants.
  • S'ha realitzat dues formacions que ha permès al sector crear o adaptar l'oferta a les tendències turístiques relacionades amb el senderisme i l'ecoturisme.

 

Els resultats han permès als administradors del territori establir una sistemàtica i als agents locals, adaptar o millorar la seva oferta de serveis als públics a qui es dirigiran els esforços promocionals.

Per a més informació del contingut exposat a les formacions:

  • Descarrega't el temari de la primera sessió clicant aquí
  • Descarrega't el temari de la segona sessió clicant aquí
  • Descarrega't el temari de la tercera sessió clicant aquí